13 Haziran 2010 Pazar

GİT GİDE YOBAZLAŞTIK

Eskiden eser kalmadı artık . Eskiler de herkes birbirini tanır birbirlerini gördüklerinde selam verir tokalaşırdı. Şimdilerde ise insanlar git gide yobazlaşmaya başladı.

Selamlaşmak , tokalaşmak , hatırını sormak artık insanlara öyle zor geliyor ki bilemezsiniz. Geçen günlerde çok tanıdığım biri , tanıdığı bir yakın akrabasını gördüğünde ona selam vermemesinin onu çok üzdüğünü söyledi. Kim bilir kaç kişi var daha böyle say say bitmez.

M.Ö Devirde ki iletişim yolunu mu deneyelim ?

İletişim kurmak isteyip kuramayanlar da var . Kimisinde problem kişiseldir kimisinde karşısında ki kişide .Anlayacağınız iletişimde iyice ölmeye başladık. M.Ö devirlerde insanların daha iyi iletişim kurabildiklerine yavaş yavaş inanır oldum artık. Biz de mi ateş yakıp karşı tarafa selam yollasak ne yapsak .

Tamam bir iki hatırı sen sorarsın ama her seferinde de sen mi soracaksın ? İnsan artık soğumaya başlıyor . Her şey karşılıklıdır derler ya gerçekten bunu kabul etmiş durumdayım .

İnsanlar artık sanal alemde uçup gitmiş durumda . Sosyal yaşantı git gide son nefeslerini veriyor.

Çözüm yolunu ben de bulamadım


Eee şimdi söyleyin ne yapmalı . M.Ö devire geri dönüp ateş yakıp mı iletişim kurmalı. Yoksa .... O çözümü ben bile bulamadım hala .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder